דפים

חיפוש פטנטים גוגל

חיפוש פטנטים גוגל

חיפוש פטנטים בגוגל מנוע חיפוש הינה אחת הדרכים הפשוטות ,ללא תשלום ,בחינם בהם ניתן לחפש באופן עצמאי פטנטים שנרשמו וזכו להכרה, כמובן מדובר בחיפוש לא ממצא אך במקרים מסוימים ישנם רעיונות או פטנטים ,שקל מאוד יהיה למצוא אותם במאגר של גוגל פטנטים. ממשק המשתמש של חיפוש פטנטים גוגל נוח למדי וקל לשימוש ,פשוט הקלד את מילות החיפוש הרלוונטיות המתארות את הרעיון ,ומיד יופיעו תוצאות של פטנטים עולמיים ,כמובן ניתן לקרוא וללמוד מתי נרשמו הפטנטים ובאילו מדינות ,ותחת אילו חוקים ,ולדעת דיי בוודאות מידע חשוב מאוד אודות הרעיון.

חיפוש פטנטים גוגל- קל ופשוט

חיפוש פטנטים בגוגל כמובן יכול להניב תוצאות הקשורות גם בסימני מסחר ומדגמים, ממשק החיפוש מציע מספר תוצאות באופן מאוד נוח לקריאה והבנה ,תרגום באמצעים אוטומטים בדרך כלל יניב תוצאות לא טובות, אך שימו לב חיפוש פטנטים גוגל הוא כלי נוח שיכול לחסוך כסף בתהליך חיפוש ,אם לא הצלחתם למצוא את הרעיון שלכם מומלץ לבצע חיפוש פטנטים מקיף ומקצועי על ידי מידען פטנטים. חיפוש פטנטים גוגל אינו זמין בשפה העברית בשלב זה, בכל תוצאת חיפוש פטנטים גוגל נמצא תיאור מופשט של הפטנט ,ותביעות זכות של העקרונות המנחים של הפטנט עליהם חשוב לבעל ההמצאה להגן.
גוגל פטנטים הינו אחד ממנועי חיפוש פטנטים החופשיים ,הפתוחים בצורה רחבת היקף מעל 7 מיליון פטנטים רשומים .

חיפוש פטנטים בגוגל –למעשה

בכל מקרה, חיפוש פטנטים גוגל מתבצע על ידי נבירה במאגרי מידע של פטנטים. פטנטים רשומים שם לפי מדינה ומדינה, בסדר רישומם , מהוותיק לעכשווי ביותר. על מנת לבצע חיפוש יעיל, יש לאתר את רשימת הפטנטים הקרובה ביותר לאמצאתך, ותייק אותה בתיקייה. הכוונה היא לא לנבור עכשיו בכל פטנט ופטנט, אלא רק לסמן ולאסוף פטנטים רשומים דומים לרעיונך. לאחר שביצעת חיפוש פטנטים במאגרי פטנטים של גוגל פטנטים לדעתך, עכשיו תפתח את התיקייה ותתחיל לקרוא בעיון כל פטנט ופטנט. האם הוא דומה לשלך? האם הוא שונה? אם הוא דומה – האם יש סעיף שונה שמראה שהפטנט שלך הוא חדשני? זה חשוב כי אם הפטנט שלך הוא לא חדשני אז הוא נפסל .