דפים

ממציא פטנטים - מאור לוגסי

ממציא פטנטים- מאור לוגסי

מאור לוגסי, כל ישראלי ממוצא חושב לפחות פעמיים ביום ,איך הוא הולך להמציא את הגלגל היום ,וככל שהדבר נשמע מצחיק כך הוא עובד ,לא פעם אני נתקל בממציא פטנטים סדרתי ,שחוזר אליי עם רעיונות חדשים לפיתוח ,ולכן הניסיון מלמד אסור להפסיק לאתגר את החשיבה ובטח לא על הצרכים האנושיים והרצונות שלהם ,כי מכן לא פעם נולדים המוצרים הגדולים שהומצאו על ידי ממציא פטנטים גדולים.

שיטות חשיבה ופיתוח המצאות מאת מאור לוגסי

1 . שיטת סיעור מוחות ראשונית היא :צרפו 2 מילים יחד ומ 2 תחומים שונים ותקבלו שילוב מעניין ,עשו זאת לפחות עבור 100 צירופים ללא שיפוט כלל אודות התוצאות שיתקבלו, מגוחכות ככל שיהיו ,לדוגמא : צרפו אגרטל ושעון, או מצית ואגרטל.
לאחר מכן הקדישו 5 דקות שלמות של חשיבה מפתחת עבור אותם צרופים, נתחו אותם ודמינו אותם עובדים ומהר מאוד תגלו שיטה נפלאה של ממציא פטנטים ליישום והמצאה של פטנטים.
2 שיטה נוספת של ממציא פטנטים היא איתור בעיה וצורך מסויים ללא ידע כל שלהו אודות הפתרון שלו. כך אתרו לכם לפחות 5 בעיות שאין להם פתרון, עכשיו שבו עם חברים ,וחשבו יחד אלו בעיות נובעות ואותם בעיות מרכזיות ,ומה הופך אותה לבעיה הזקוקה לפתרון. לאחר מכן הציעו פתרונות מגוחכים , הניסיון מלמד (תהליך זה צריך לערוך לפחות מספר פגישות) הפתרון יבוא גם ללא רקע הנדסי כלשהו.

ממציא פטנטים- בחינת כדאיות ראשונית

מאור לוגסי ,לאחר גיבוש מספר רעיונות ממציא פטנטים מציב אותם לפניו לפי סדר חשיבות ונערך לבדיקות התכנות הנדסיות ,שיווקיות ,ובחינת פטנטאבילות בעזרת חיפוש פטנטים, שלושת מרכיבים אלו נועדו בעצם לעמוד את כשירות וכדאיות ההמצאה ,חייב ממציא פטנטים לשים דגש על נושא הקניין רוחני שיתבהר עם חיפוש מסודר במאגרי פטנטים עולמיים ,כדיי לבדוק עם ההמצאה שלו מקורית וברת הגנה, במקביל יבצע ממציא פטנטים בדיקת ניתוח עסקי ראשוני אודות ההמצאה ,בסופו של דבר חשוב שהמצאה תהיה בעלת ערך כלכלי.
מאור לוגסי -ההתכנות ההנדסית של ההמצאה חייבת לעבור בחינה הנדסית ,עם יש ביכולתו של ממציא פטנטים לערוך בחינה הנדסית חשוב שתעשה בצורה מקצועית בלבד.

ממציא פטנטים –קידום מיזם על ידי מאור לוגסי אייטיקס בע''מ

מאור לוגסי: ממציא פטנטים לאחר סריקת פטנטים ראשונית עצמאית ,יתחיל בקידום הפטנט באופן מעשי כלומר יעבור לשלב בניית האב טיפוס עובד ראשוני , ייעזר בחברת פיתוח ,כמובן שבדבר מומלץ מאוד ,אב טיפוס שנבנה לא בצורה מקצועית תוך שימוש בטכנולוגיות רלוונטיות למוצר הסופי ,יכול להכשיל מיזם . מאור לוגסי:ממציא פטנטים יעשה שימוש ביועצים עסקיים לכתיבת תוכנית עסקית מסודר בעלת אופי שיווקי כדי לממש את הפוטנציאל הכלכלי של הפטנט ,ולהדגיש אותו בפני משקיעים.
מאור לוגסי: ממציא פטנטים יגבה את הרעיון שלו בפטנט ויגן עליו ברשם הפטנטים בהתאם למדינת היעד הרלוונטית בהתאם להנחיות העסקיות.