דפים

פיתוח מוצרי צריכה מאת מאור לוגסי

פיתוח מוצרי צריכה – מלאכת פטנטים

פיתוח מוצרי צריכה היא שלב קריטי בחשיבותו, אותו עובר מי שהוגה פטנט עבור מוצר צריכה כלשהו ומעוניין לרשום אותו כפטנט, לשווק אותו ולהגיע איתו לשוק העסקי. במהלך פיתוח מוצרי צריכה נכנסים למשוואה פרמטרים רבים הכרחיים, והם תורמים יחד לכך שהפטנט הגולמי יעובד ויעבור תהליכים עד להגעתו למוצר סופי.

מאור לוגסי: פיתוח מוצרי צריכה מה היא כוללת?

הרעיון הבסיסי שמאחורי פיתוח מוצרי צריכה הוא אפיון המוצר והיכולות שלו על מנת להפוך אותו לאטרקטיבי עבור הצרכנים. על מנת לעשות כן, דרוש תהליך שלם של פיתוח המוצר ולקיחת הפטנט המקורי, פריטה לגורמים של כל המאפיינים והדרישות של המוצר ושל קהל היעד שלו, תוך פיתוח מוצרי צריכה ובירור של דרישות הייצור השונות, המגבלות, היתרונות והטכנולוגיות המעורבות בפיתוחו, ועד ליציאתו אל השוק. כל פיתוח מוצרי צריכה היא מלאכת מחשבת מורכבת המנסה לקחת בחשבון גורמים אלו ונוספים כדי לתת לצרכן את המענה האופטימלי לצרכיו.

פיתוח מוצרי צריכה - פטנטים

אם אתם בשלבי רישום פטנט על מוצר ומבינים כי עליכם לבצע פיתוח מוצרי צריכה במהלך פיתוח המוצר, חשוב לבצעה בעזרת חברה המתמחה בנושא ומלווה פרוייקטים רבים של פיתוח מוצרי צריכה עבור לקוחותיה, שתוכל לבצע הנדסת אנוש חכמה בהתאם לכלל השיקולים והפרמטרים הרלוונטיים, ולייצר עבורכם מוצר או תבניות ייצור ברמה גבוהה שממנה תוכלו להמריא.
יללצירת קשר עם מאור לוגסי